De RedRace2 V3 is een Race ontsteking die 15-tot 25% vermogenswinst geeft. Plug-and-Play voor nagenoeg alle motoren. Nieuwe versie met gewijzigde luchtgeleiding platen voor en achter voor een optmale koeling.
Uw voordelen:
Significante vermogenswinst
Zeer eenvoudige montage
Hoogwaardige componenten
CNC delen geanodiseerd
Schroeven A2 RVS
TPS Racing kwaliteit
6 maanden garantie op electronische delen
Technische Omschrijving:
Het hart van de ontsteking is opgebouwd uit diverse hoogstaande delen. Te beginnen een originele Ikeda 60 mm rotor, maar daarbij twee CNC gefreesde delen. Deze twee delen zitten door speciale pasvormen met elkaar verbonden voor één stabiel geheel. De speciale schoepenvorm aan de voor- en achterkant is bij deze Off-Road versie robuuster uitgevoerd en geven meer dan voldoende luchtverplaatsing voor een efficiente koeling. De optionele koolstof Air Duct platen zorgen ervoor dat in sommegie gevallen de lucht nog meer versneld word.
Het gewicht van de 3- delige rotor is 200 gram, niet veel lichter dan een origineel vliegwiel, maar door de kleinere diameter en verbeterde timing is een vermogenswinst van minimaal 18% haalbaar in het gehele toerental, (dit afhankelijk van de gebruikte motor). Bij tests is gebleken dat bij een lichtere rotor het stationair toerental erg instabiel wordt, met daarbij de nodige problemen om de motor goed af te stellen.
De 3-delige Rotor wordt middels een speciale RVS moer op de kruk as bevestigd. Er is speciaal voor RVS gekozen zodat dit het magnetisch veld van de rotor niet kan beïnvloeden. De originele Ikeda HV spoel wordt met een verdikte adapter plaat op de cilinder geschroefd. Gebruik voor alle schroef verbindingen TPS271 Schroevenborging.
Passend op:
Alle Zenoah motoren in ons assortiment
Alle CY, (Chung Yang), motoren uit ons assortiment
Alle HPI Feulie motoren in ons assortiment
Alle BWS Feulie motoren uit ons assortiment
Alle LOSI Dynamic motoren in ons assortiment
Alle genoemde en vergelijkbare motoren met een Zenoah trekstarter
Alleen kunststof trekstarter meenemer gebruiken!
Niet passend op:
Motoren met een langere kruk as dan de standaard 28 mm
Motoren met verhoogde cilinder
In deze gevallen zullen de sleufgaten in de spoel aangepast moeten worden!
Valideer uw login
INLOGGEN
Een account aanmaken